Tovább bővül Magyarországon is a British Airways azon ügyfeleinek a köre, akik interneten keresztül vásárolják meg repülőjegyüket. Az on-line értékesítés aránya a légitársaság teljes magyarországi eladásain belül – az április elején záruló legutóbbi üzleti évben – két százalékkal, nyolc százalékra bővült – közölte tegnap Anna Chmelikova, a cég kereskedelmi igazgatója. Hazánkban immáron a légicégtől közvetlenül vásárló utasok harmada választja az internetes formát. Az utazási szokások más oldalról is átalakulnak, a papíralapú menetjegyeket fokozatosan megszüntetik. Az itthon kiadott menetjegyeknek immáron 98 százaléka elektronikus jegy, és a légitársaság útvonalhálózatának 83 százalékát már csak így lehet igénybe venni.
A másik lényeges változás a piacon, hogy a fapados cégek térhódításával az utazóközönség nagyobb része kifejezetten az olcsóbb utazási lehetőségeket keresi, ehhez alkalmazkodniuk kell a hagyományos légicégeknek. A kereskedelmi igazgató közölte: a British Airways új árpolitikájának részeként bevezeti az egyirányú jegyeket, amelyekhez korlátozott számban, a legkedvezőbb árú retúrjegy feléért juthatnak az utasok. Angliába évente 250 000 magyar utas jut el repülőgéppel. Jelenleg négy légitársaság osztozik a Budapest–London útvonalon, hetente 74 járat közlekedik a két város között.
Mandiner The Man – Már Lendvai is vastagon tolja + videó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!