Húsvét hétfőjének hajnalán, amikor még az igazak álmát aludták a jóakaratú emberek, egy hírt eresztett az éterbe a Magyar Távirati Iroda Rt. Az ügyeletes szerkesztő a gasztronómia tárgykörébe sorolta, ami csak megszorítással helytálló. Attól függ, honnan nézzük. A címe Szellentési tézis, szaga mint a záptojásé. Arról szól, hogy a babforgalmazók dél-afrikai szövetsége tiltakozik egy reklám miatt, amely az édes hagyma népszerűsítésének ürügyén rossz hírét kelti az amúgy köztudomásúan gázos babételeknek. Akiket már régebb óta kényszerít a balsorsa és munkaköre a nemzeti hírszolgálat írott anyagainak olvasására, tanúi lehettek az eltelt pár évben e nagy múltú információs intézmény leromlásának arra a szintre, ahol napi rutinnal írják a múlt időt egy t-vel, és azzal érik el a látványos „hírteljesítményt”, hogy százával sorolják közéjük a digitális fotókat. Mindezt nem csekély előfizetői díjért, állami fizetésből. Ezért aztán ez a hét végi kis színes – vagy inkább kis szagos – okkal felvet egy szakmai kérdést, mondjuk Vince Mátyásnak, az MTI elnökének: a húsvétot vagy a pészahot ünneplő olvasókat akarták megtisztelni vele?
Rendhagyó kormányinfót tartottak Székesfehérváron














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!