Miközben a pártok állítják, egy forinttal sem lépték túl a fejenként megengedett 386 millió forintos kampánykerethatárt, médiaelemző cégek vizsgálatai ennek erősen ellentmondanak. Szerintük például a szocialisták csupán a tévéreklámokra 610 millió forintot költöttek – és akkor még nem is beszéltünk a rádióknál, újságoknál elköltött sok tíz millióról meg a szórólapokról, utcai plakátokról, falragaszokról, ingyenebédekről, megelőlegezett hálacsomagokról.
Természetesen közpénzről van szó. Két dolog lehetséges. Vagy be volt rúgva a szocialisták pártpénztárnoka, amikor a hirdetési adatokról nyilatkozott a sajtónak, vagy a fent említett médiaelemző intézet hazudós. Hajlok az előbbire… Egy a lényeg: pártjaink – élén az élcsapattal – már megint a fenekére csaptak egy halom pénznek, miközben magától Gyurcsány Ferenctől tudjuk, hogy meg kell szorítani a nadrágszíjat, barátaim, nehéz idők előtt állunk, gondban van a haza satöbbi…
Nemcsak az AGB Nielsen Media Research, hanem valamennyi, a témával foglalkozó médiaintézet úgy látja, hogy a szocialisták verték el a legtöbb kampánypénzt. Ha meg így van, hajlok arra, hogy elhiggyem az orbáni értékelést: pénzével nyert az MSZP. Illetve a miénkkel…
Ha újra legyőzi riválisát, biztosan az élen tölti a karácsonyt az ETO FC















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!