Egy kis számtan

2006. 05. 03. 17:19
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Miközben a pártok állítják, egy forinttal sem lépték túl a fejenként megengedett 386 millió forintos kampánykerethatárt, médiaelemző cégek vizsgálatai ennek erősen ellentmondanak. Szerintük például a szocialisták csupán a tévéreklámokra 610 millió forintot költöttek – és akkor még nem is beszéltünk a rádióknál, újságoknál elköltött sok tíz millióról meg a szórólapokról, utcai plakátokról, falragaszokról, ingyenebédekről, megelőlegezett hálacsomagokról.
Természetesen közpénzről van szó. Két dolog lehetséges. Vagy be volt rúgva a szocialisták pártpénztárnoka, amikor a hirdetési adatokról nyilatkozott a sajtónak, vagy a fent említett médiaelemző intézet hazudós. Hajlok az előbbire… Egy a lényeg: pártjaink – élén az élcsapattal – már megint a fenekére csaptak egy halom pénznek, miközben magától Gyurcsány Ferenctől tudjuk, hogy meg kell szorítani a nadrágszíjat, barátaim, nehéz idők előtt állunk, gondban van a haza satöbbi…
Nemcsak az AGB Nielsen Media Research, hanem valamennyi, a témával foglalkozó médiaintézet úgy látja, hogy a szocialisták verték el a legtöbb kampánypénzt. Ha meg így van, hajlok arra, hogy elhiggyem az orbáni értékelést: pénzével nyert az MSZP. Illetve a miénkkel…

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.