Továbbra is motorja kíván maradni az internet alapú távközlési piac gyors változásainak a T-Online – közölte Simó György, a vállalat vezérigazgatója tegnap az internet világnapján. Ezért – tette hozzá – a cég nemcsak hozzáférést, hanem tartalmat is kínál ügyfelei részére. Ennek jegyében mentek végbe az utóbbi hónapok akvizíciói – mondta Simó György, hozzátéve, hogy rövid távon a társaság bevételei természetesen továbbra is dominánsan a széles sávú hozzáférés biztosításából adódnak.
Az iWiW közösségi portál tagjainak száma – a T-Online Magyarország által nemrég végrehajtott felvásárlást követően –
77 000 taggal bővült, amely így megközelítette a 740 000 regisztrált létszámot. Tehát – mondta Simó – megdőlt egy mítosz, hiszen nemhogy csökkent, hanem tovább nő a portál iránti érdeklődés. Mint mondta, a fejlesztések nyomán felgyorsult a rendszer, s nemsokára ismét lehet meghívókat küldeni.
Az on-line hirdetési piaccal kapcsolatban elmondta: 2006 első negyedévében a Magyar Online Hirdetési Indexben részt vevő nyolc legnagyobb portál reklámbevétele 939,411 millió forint volt, ami 70 százalékot meghaladó növekedés a tavalyi esztendő azonos időszakához képest. A
T-Online Magyarország megkezdte a tavasszal bejelentett IP alapú televíziós szolgáltatás műszaki tesztjét.
Az IPTV-n a már megszokott tévénézési lehetőségen túl az előfizetők olyan új tartalmi szolgáltatásokat is kipróbálhatnak, mint a digitális videotéka, a műsorfelvevő, az elektronikus műsorújság, a szünetfunkció vagy a gyerekzár. Az év második felére Budapest nagy részén és öt vidéki nagyvárosban elindulhat a rendszer kereskedelmi bevezetése.
Ismét magyar a fitnesz királynője, de látja a hiányosságait is + videó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!