Harmincmillió forintos bírságot kapott a fogyasztók megtévesztése miatt az Invitel a Gazdasági Versenyhivataltól (GVH). A hatóság versenytanácsa szerint az Invitel Távközlési Szolgáltató az elmúlt évben megtévesztette a fogyasztókat abban az akcióban, amelyben ügynöki közreműködéssel próbált új ügyfeleket szerezni. A hatályos szabályozás értelmében a távközlési szolgáltatók túlnyúlhatnak vezetékes szolgáltatásuk területén, s úgy adhatnak telefonszolgáltatást a fogyasztóknak, hogy azok az eredeti szolgáltatójuknál fizetik a havidíjat.
A szolgáltatás népszerűsítésekor az Invitel a havidíj összegét nulla forintban jelölte meg, holott az ügyfeleknek az eredeti szolgáltató felé kellett havi előfizetési díjat fizetniük. A társaság vétett abban is, hogy a közvetítőválasztás formáiról, a havidíj-fizetési kötelezettségről, valamint a fogyasztót megillető elállási jogról nem tájékoztatta teljeskörűen az ügyfeleket. A GVH szerint az Invitel ezzel megtévesztette a fogyasztókat, amiért harmincmillió forintos bírságot kell fizetnie.

Ruszin-Szendi "Slava Ukraina" köszöntése csak a jéghegy csúcsa, már a Nemzetbiztonsági Bizottságnál az ügy