A Nokia a piacvezető
Nem sokkal ötven százalék felett alakult az új mobilkészülékek nemzetközi piacán az idei év első negyedében a piacvezető Nokia és a második helyezett Motorola együttes részesedése. Ezt a Gartner kutatóintézet közölte, amelyik a finn cég részesedését az eladásokban 34 százalékosra, az amerikaiét 20,3 százalékosra tette, megjegyezve, hogy mindkettő csaknem négy százalékponttal növelte piaci jelenlétét az egy évvel
korábbihoz képest.
Évente tízszázalékos bővülés
A közép- és kelet-európai mobil-távközlési piac évente mintegy tízszázalékos bővülését valószínűsítik a következő öt esztendőben a brit piackutatók. Az Analysys felmérése szerint a régióban még messze nem érte el a telítettséget a mobilpiac. A volt szocialista tömb országaiban átlagosan a lakosság 66 százaléka használ mobiltelefont. Ez az arány 2011-re várhatóan 96 százalékra kúszik fel, vagyis a keleti térség felzárkózik Nyugat-Európához.
T-Mobile lesz a Mobimak
A Magyar Telekom-csoporthoz tartozó macedón Mobimak mobilszolgáltató felveszi a T-Mobile nevet. A Magyar Telekom közleménye szerint a márkaváltás szeptemberre fejeződik be. A Mobimak a macedón mobilpiacon 68 százalékos részesedéssel rendelkezik.
A Motorola is Indiába tart
A mobiltelefonokat gyártó amerikai Motorolánál a napokban közölték, hogy százmillió dolláros beruházással gyárat építenek az India déli részén lévő Madras közelében. A világ második számú mobilgyártójának tervei szerint az indiai üzem 2007-ben kezdheti meg a termelést. Korábban a Motorola nagy versenytársa, a Nokia
jelentett be hasonló terveket.
Modellek nőknek
Az idei tavaszi–nyári mobiltelefon-divat elsősorban nőknek kínál érdekes modelleket. A letisztult art deco jegyében született a Nokia fekete-fehér színű, tükrös felületű telefonja. Romantikusabb a másik finn modell: a virágmintás, gravírozott fémfelületekkel kombinált bőrhatású borítás mögé a legújabb technikát zsúfolták.
Főszponzorrá vált a Deutsche Telekom
A német labdarúgó-klubcsapatok első osztályú küzdelemsorozatát egyelőre nem keresztelik át Bundesligáról Telekom-Ligára, mindazonáltal a Deutsche Telekom, Európa legnagyobb távközlési vállalata lesz a 2006–2007-es idénytől kezdve a főszponzor – jelentette be Münchenben a Deutsche Telekom és a Német Labdarúgóliga. A Deutsche Telekom hivatalosan a liga kiemelt
partnere lesz, s a játékosoknak a következő szezonban
a karjukon már viselniük kell a Telekom logóját.
Ausztráliába látogat az izraeli elnök a terrortámadás után















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!