Rendszerhiba miatt múlt péntek délelőttől szombat reggelig nem lehetett kártyával készpénzt felvenni az OTP-s bankautomatákból, illetve vásárolni a pénzintézet termináljain. A szóban forgó időszakban folyamatosan érkeztek a hívások az OTP Bankkártya Helpdesk egyik ügyintézőjéhez, aki elmondta: az ügyfelek közül sokan arról számoltak be, hogy az automata nem reagál semmire, viszont a képernyőjén megjelenik egy felirat, amely szerint nincs kapcsolat a rendszerrel. Mások pedig arról panaszkodtak, hogy a pénzkiadó jóváhagyta ugyan a kért tranzakciót, de nem adta ki a kívánt összeget, amit viszont a rendszer levont a számlaegyenlegből.
Ahhoz, hogy a valójában fel nem vett pénz utólag visszakerüljön a számlájára, az ügyfélnek reklamálnia kell. A bank valamennyi írásban beérkezett panaszt egyedileg vizsgál ki – közölte a pénzintézet a Független Hírügynökséggel. A kifogást a bank honlapján megtalálható
e-mail címen vagy a pénzintézet központi levélcímén lehet jelezni.
Valójában olyan technikai hibáról volt szó, amely az automaták egy részénél jelentkezett. Szombaton már mind az ezerötszáz pénzkiadó megfelelően működött, a meghibásodást az egész országban sikerült elhárítani – közölte az OTP Bank Nyrt. illetékese a távirati irodával. A telefonos bankkártyaközpont munkatársa súlyosnak nevezte a rendszerben keletkezett meghibásodást.
Az orosz fejlesztések lépéskényszerbe hozzák Ukrajnát














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!