Nem vár tovább a német gazdaság feltámadására a Wal-Mart. A világ legnagyobb áruházlánca megállapodott a Metróval, hogy eladja neki 85 helyi áruházát. A Wal-Mart azért volt kénytelen távozni a német piacról, mert nem bírta a versenyt a Metróval és az Aldival. Az amerikai cég egymilliárd eurót bukott Németországban. A Metro a 85 üzlettel együtt kétmilliárd eurós évi árbevételt szerez, miközben bízik abban, hogy a szinergiahatásokból jelentős megtakarításokat tud elérni. Az egymilliárd eurós adózás előtti tranzakcióhoz kötött veszteség a második negyedévben jelenik meg a Wal-Mart számaiban. A veszteség bizonyítja, hogy az amerikai lánc igen nehezen küzd meg az európai piacon a helyi riválisokkal.
Miként lapunk is beszámolt róla, piaci hírek szerint a Wal-Mart Stores Inc. a Cora hipermarketláncot és a Delhaize-csoport teljes magyar hálózatát is kinézte magának. Egyesek már azt is tudni vélték, hogy idén nyáron rövid időre leállnak majd az érintett üzletek, amíg a logócsere és az árufeltöltés megtörténik. A hírek szerint a Wal-Mart a kelet-közép-európai befektetéseket Hollandiában, egy nemrég alapított cégen keresztül szerette volna levezényelni. A versenytársak attól tartottak, hogy a jelenleginél is keményebb harc indulhat a piacon, hiszen a Wal-Mart egyszerre érdekelt a kereskedelem három szegmensében, a hipermarket-, a szupermarket- és a diszkontágazatban.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség