Borfalura alapozott marketing?

Munkatársunktól
2006. 08. 24. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Sokan foglalkoznak manapság bormarketinggel, és az idén harmadszorra megrendezett Borfalu szervezőjének, Benza Györgynek is van véleménye a kérdésről. A Palota Borház tulajdonosa úgy látja, hogy a hazaihoz hasonló sikeres rendezvényeket kellene szervezni külföldön is, mert egy ilyen rendezvénynek sokkal nagyobb marketingértéke van, mint egy-egy méregdrága, de elhibázott borkóstolónak.
– Ha sikerül egy hétig valamelyik európai nagyvárosban száz hazai borászat részvételével megrendezni egy borfalut, akkor annak lesz hatása legalább az adott város fogyasztására. Most tárgyalunk Krakkóval és Nagyváraddal az ottani borfalvak megrendezéséről, és ha minden összejön, akkor tavasszal és nyáron mindkét helyszínen bemutatkozhatnak a hazai borászatok – fejtette ki lapunknak Benza György. – Ez lenne a legolcsóbb marketing, mert a külföldi polgárok közvetlenül találkozhatnának a termelőkkel és boraikkal, és ha közvetlen kapcsolat alakul ki a kiállítók és a résztvevők között, akkor az értékesítési kérdések is megoldódnak. Ehhez persze kell egy kritikus tömeg és színvonal is, de ezt mi a kiállítóinkkal együtt és általuk tudjuk biztosítani, de az ilyen külföldi megjelenésekhez már állami támogatás is szükséges – tette hozzá, emlékeztetve, hogy a Borfalu nem részesült állami támogatásban.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.