Karosszériaelemeket is készít a győri Audi Hungária Kft. – a héten a Párizsi Autószalonban bemutatott – Audi R8 exkluzív sportautómodelljébe. A csúcsmodellt egyébként Martin Winterkorn, az Audi AG igazgatótanácsának elnöke mutatta be a sajtó képviselőinek a francia fővárosban. Igen fontos tudni, hogy az új modell annak az R8-asnak a továbbfejlesztett változata, amellyel az Audi a Le Mans-i 24 órás diadalt ötször megnyerte.
Visszatérve az autó magyar vonatkozásaira, a győri vállalatnál az R8-as modellhez motorháztetőt, oldalelemeket, ajtókat és a gépkocsi tetejét gyártják. A vállalat képviselete közölte: az elemeket speciális, háromdimenziós lézerberendezéssel vágják ki, és összetett illesztőtechnikával fejezik be a műveletet. Egyébként a szóban forgó autó motorját, egy 4,2 literes, 421 lóerős, nyolchengeres FSI-modellt szintén a Rába-parti gyárban állítják majd elő.
Az Audi Hungária közleményéből kiderül: az R8-ast kis szériában, Németországban szerelik majd össze. Az Audi Hungária Kft. már évek óta Magyarország legnagyobb exportőre és hazánk legnagyobb árbevételt elérő társasága. A múlt esztendőben 1 693 609 darab motor készült Győrben.
Mint korábban beszámoltunk róla, az Audi TT új modelljének sorozatgyártása ez év közepén kezdődött el; az előző generációból összesen 270 ezer autó készült a Rába-parti városban.
Északkeleten -10 fok is lehet