Rendkívül szigorúnak nevezhető, 315 millió forintos büntetést szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Procter & Gamble-re. A GVH versenytanácsa szerint a Procter & Gamble Magyarország Nagykereskedelmi Kkt. a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított, amikor reklámjaiban, illetve a hoszteszei által adott tájékoztatásaiban is azt állította, hogy a cég Bonux mosóporának tisztítóereje rendkívüli valamennyi hasonló árú mosóporhoz képest, ám ezt nem tudta maradéktalanul bizonyítani. A GVH szerint az is megtévesztésnek minősült, hogy a cég a tesztelést végző kutatóközpontot nem annak tényleges nevén nevezte meg, hanem az „Ariel tesztlaboratóriumra” hivatkozott, amely azonban ilyen néven nem létezik. A társaság ezzel a Bonux mosópornál magasabbra pozicionált Ariel-termékre utalt, annak kedvező közmegítélését így rávetítette a Bonux mosóporra.
Az összeg meghatározásánál a GVH figyelemmel volt a reklámok közzétételével kapcsolatban felmerült költségekre, a vállalkozás igen jelentős piaci részesedésére, a jogsértő magatartás tanúsításának több hónapot felölelő időtartamára s az intenzív reklámtevékenység által elért fogyasztók magas számára. A GVH arra is tekintettel volt, a Procter & Gamble esetében hatodik alkalommal állapította meg, hogy a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított.
Kubatov Gábor is elbúcsúztatta a mandátumát elvesztő Fekete-Győr Andrást