Valójában csak Európában számít vadonatújnak a Legend, hiszen Japánban már 2005-ben megválasztották az Év autójának, az USA-ban pedig Acura néven már tavaly is kapható volt. Ez azonban nem ront semmit a Honda zászlóshajójának varázsán, hiszen a nagy japán limuzin minden tekintetben a mai autógyártás csúcsát képviseli, s különleges műszaki megoldásaival máris beírta magát az autós történelemkönyvekbe.
A Legend számos technikai újdonsággal szolgál: ezek közül az egyik legfontosabb a vezetési élményt és a biztonságot nagyban fokozó négykerékhajtási rendszer, amely a megszokottól eltérően a hajtóerő jobb és bal, első és hátsó kerekek közötti megoszlását is képes szabályozni, így az alul- és a túlkormányzottságot egyaránt hatékonyan ellensúlyozza. További újdonság a menetzajokat kioltó Audio Pilot berendezés, amely jelentős mértékben fokozza az utazási komfortot; a sávelhagyást megelőző és a követési távolságot automatikusan betartó sebességtartó automatika, valamint az ütközés elkerülését segítő fékrendszer.
Az előremutató technológiák mellett a hagyományos szempontok szerint is értékes a Legend. A negyedik generációs autót a modell történetének legerősebb motorja hajtja: a 3,5 literes V6-os erőforrás csúcsteljesítménye 295 lóerő. A 24 szelepes motorhoz szekvenciális kézi üzemmódban is használható automatikus váltómű csatlakozik, s az öt fokozat között akár a kormányon elhelyezett fülekkel is váltogathatunk. A különleges összkerékhajtás hátterét képező futómű-geometria is méltó a Honda tradícióihoz. A felfüggesztés határozott, precíz úttartást eredményez, a kellő szintű lassításról négy belső hűtésű féktárcsa gondoskodik, a menetstabilizáló elektronika jelenléte magától értetődő. Műszaki felsőbbrendűsége ellenére az új Legend kisebb elődjénél. Teljes hoszsza 6,5, tengelytávja pedig megdöbbentő módon 11 centiméterrel rövidebb, a finom bőrben és valódi fában bővelkedő utastér mégis tágasabb: a belső hossz 30, a szélesség pedig 40 mm-rel nőtt, ami már csak azért is nagy bravúr, mert az autó külső szélessége mindössze 2,5 centiméterrel gyarapodott. A hagyományosan japános, azaz elegánsan visszafogott vonalvezetésű, modern és kellemes megjelenésű autó azonban nemcsak szolgáltatásaival jelzi, hogy a felső kategóriába tartozik, hanem 15,5 milliós árával is.

Őt keresi a rendőrség a Lakatos Márk-botrányban