Nem véletlenül lettek népszerűek Európában a lenyitható fémkupolával szerelt kabriók. Télidőn teljes értékű védelmet nyújtanak a hideg és a csapadék ellen, közbiztonsági szempontból is előnyösebbek, ugyanakkor ha késő ősszel elcsípünk egy-egy napfényes órát, azt maradéktalanul kiélvezhetjük ezekkel a kisautókkal. Ezt a piaci lehetőséget a Mitsubishi sem hagyhatta veszni, és a hagyományokkal félig szakítva megalkotta saját kagylóhéjautóját.
A tetőszerkezet semmi újat nem hoz – a szélvédőkeretre rákulcsoló reteszek oldása után villanymotor hajtogatja a csomagtérbe a kettéváló tető elemeit –, elsőként készült ellenben kupé-kabrió olyan modellből, amely kifejezetten praktikus, variálható belső terével igyekezett megnyerni vásárlóit.
A Colt egyik legpraktikusabb eleméről, a tologatható hátsó üléspadról természetesen le kell mondanunk, a helyettük kínált párnacsonkok legfeljebb a kabátok és kézitáskák lerakására alkalmasak. Megmaradt viszont a jól hangolt futómű, a kissé nyers, de jól pörgő 1,5 literes, 109 lóerős benzinmotor, valamint a pontosan, bár keményen járó sebességváltó. Ehhez járul hozzá a kellemes beltér, amely fiatalos formákkal, jó ergonómiával és megfelelő helykínálattal teszi kellemessé az utazást. A menetkomfortot egyedül a tető elvesztése miatt meggyengült csavarószilárdság rontja, kátyúkban nagyot huppan az autó.
Ahogyan képességeiben, árában és felszereltségében is állja az összehasonlítást a CZC. 4,6 millióért négy légzsák, félautomata klíma, bőrkormány és távirányítós CD is jár az alapverzióhoz. További négyszázezer forintért menetstabilizátor és fűthető bőrülések kerülnek az autóba, a 150 lóerős turbómotoros verzió ára 5,6 millió forint.

Elképesztő, mit mondott a tárgyalásán a karateedző, aki felrúgott egy fiút a szolnoki kalandparkban