A már Magyarországon is jelen lévő francia Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) tegnap tette közzé harmadik negyedéves eredményét, amely ugyan igen kedvező képet festett a világ legnagyobb luxusipari cégéről, de a vártaktól elmaradt. Az LVMH sajtóközleménye szerint az előző év hasonló időszakához képest 11 százalékos növekedést sikerült elérni. A luxusipari cég 10,6 milliárd eurós forgalomról számolt be a január– augusztus időszak alatt, szemben a tavalyi évi 9,6 milliárd euróval. A társaság portfóliójához tartozó óra-ékszer szegmens forgalma nőtt a legjobban, a TAG Hauer és a Zentith órák iránt jelentős vásárlóerő mutatkozott.
A magyar piacon is jelen lévő ruházati és bőrkiegészítők szegmense tizenegy százalékos organikus növekedést produkált, a Louis Vuitton márka újabb termékei iránt az európai és ázsiai országokban jelentős az érdeklődés. A Louis Vuitton Moet Hennessy sajtóközleménye szerint jelentős növekedést vár a francia cég az idei év egészére nézve.
Koncz Zsófia: Ne keverjük a családpolitikát és a demográfiát