Fellendül a luxusipar

2006. 10. 17. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A már Magyarországon is jelen lévő francia Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) tegnap tette közzé harmadik negyedéves eredményét, amely ugyan igen kedvező képet festett a világ legnagyobb luxusipari cégéről, de a vártaktól elmaradt. Az LVMH sajtóközleménye szerint az előző év hasonló időszakához képest 11 százalékos növekedést sikerült elérni. A luxusipari cég 10,6 milliárd eurós forgalomról számolt be a január– augusztus időszak alatt, szemben a tavalyi évi 9,6 milliárd euróval. A társaság portfóliójához tartozó óra-ékszer szegmens forgalma nőtt a legjobban, a TAG Hauer és a Zentith órák iránt jelentős vásárlóerő mutatkozott.
A magyar piacon is jelen lévő ruházati és bőrkiegészítők szegmense tizenegy százalékos organikus növekedést produkált, a Louis Vuitton márka újabb termékei iránt az európai és ázsiai országokban jelentős az érdeklődés. A Louis Vuitton Moet Hennessy sajtóközleménye szerint jelentős növekedést vár a francia cég az idei év egészére nézve.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.