Immár egyre több hazai utas vásárolja meg interneten a repülőjegyét. Amíg két évvel ezelőtt az utazók 65 százaléka csak az úti célok kiválasztásához és az árak öszszehasonlításához használta a világhálót, addig ma már 23 százalékuk kiválasztja és lefoglalja, további 27 százalékuk ilyen módon fizeti ki az utazást – legalábbis ez derült ki a British Airways és a hg.hu portál által készített felmérésből, amelynek során több mint kétezer utazót kérdeztek meg. A magyar utazók körében e felmérés alapján ráadásul a repülőjegy a negyedik legnépszerűbb interneten vásárolt árucikk. A British Airways harmadik éve készíti el azt a felmérését, amely az internet szerepét vizsgálja az utazási döntések meghozatalában és megszervezésében. A légitársaság 2002-ben háromszázötven, 2004-ben hatszáz, idén pedig több mint kétezer ember megkérdezésével készítette el vizsgálatát. Az ACNielsen 2005-ben 627 millió on-line vásárló körében végzett kutatást: eszerint az interneten vásárolt legnépszerűbb termék a könyv, ezután viszont rögtön a CD, a DVD és a repülőjegy következik. Az on-line világkereskedelemben részt vevők közül 2005-ben 135 millióan vettek repülőjegyet, így ez lett a negyedik legkeresettebb internetes termék.
A hazai repülési piacon a diszkont-légitársaságok ügyfelei használják a legnagyobb arányban az internetet repülőjegyek vásárlásakor, ami nem véletlen, hiszen ezek a cégek az értékesítési hálózatukat már az induláskor erre alapozva alakították ki. A Sky Europe bejelentette, hogy az internetes jegyértékesítés aránya az összes eladáson belül meghaladta a 85 százalékot. Az utasok másik része még mindig telefonos központon keresztül vásárol jegyet. A cég szerint a magyarországi internetes kultúra fejlődésével tovább növekszik majd a világhálót használó vásárlók száma. Hasonló az internetes vásárlási arány a Wizz Airnél: náluk az egyéni foglaláskor az utasok 80 százaléka választja a világhálót.
A Malév is egyre nagyobb arányban értékesít repülőjegyeket interneten. Saját értékesítési hálózatán belül az utóbbi hónapokban az ügyfelek 50 százaléka a légitársaság honlapján keresztül vásárolta meg a repülőjegyét. A Lufthansának Magyarországon jelenleg a teljes eladás mintegy öt százalékát teszi ki az internetes jegyértékesítés. A cég tájékoztatása szerint idén ugyanakkor a bázisévhez képest 150 százalékkal növekedett az internetes jegyeladás.
A technológiai fejlődést jellemzi, hogy a légitársaságoknál, így a Malévnál is folyamatosan növekszik az elektronikus jeggyel utazók száma. Az e-jegy használata elsősorban az átszálló utasok körében népszerű, hiszen biztonságos és kényelmes. Szeptemberben már közel 60 ezer utas szállt fel elektronikus jeggyel a Malév gépeire, s több olyan járatot is nyilvántartottak, ahol az utasok több mint fele e-jeggyel utazott.

Zelenszkij megtámadta a Voks 2025-öt és köszönetet mondott a Tisza Pártnak