Negyedével csökken a Magyar Turizmus (MT) Zrt. létszáma – közölte tegnap a társaság új, múlt héten kinevezett vezérigazgatója, Róna Iván. Beigazolódtak tehát azok a hírek, hogy a szervezetnél jelentős elbocsátásokra kerül sor annak érdekében, hogy az MT meg tudjon felelni annak a kormányzati elvárásnak, amely szerint a tavalyival azonos, 4,6 milliárd forintos keretből többet kell költeni marketingfeladatokra. A létszám lefaragásával több mint 300 millió forintot takarít meg a társaság, amit a marketingfeladatokra csoportosítanak át. A spórolás jegyében a szervezet egy hónap múlva átköltözik a volt Ifjúsági és Sportminisztérium állami tulajdonban lévő épületébe. A távirati iroda tegnap arról is beszámolt, hogy az átalakítás eredményeként jövőre jelentősen, a 2006-os 170-ről 80-ra csökken azoknak a kiállításoknak a száma, amelyeken az MT részt vesz. A Magyarországot népszerűsítő kiadványok száma is csökkenni fog jövőre, igaz, a megjelenő brosúrákat nagyobb példányszámban adják ki – közölte tegnap Kelecsényi Ágnes, a társaság marketing vezérigazgató-helyettese.
– Az utóbbi hetek eseményeinek tükrében különösen fontos a pozitív országimázs erősítése, a marketingtevékenység bővítése – közölte lapunk kérdésére Simon András, a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetségének szóvivője. Hozzátette: ez igen munkaigényes ágazat, és remélik, a létszám csökkenése nem jár majd együtt a színvonal romlásával.

Idióta döntést hoztak a Reszkessetek betörőkbe íllő szabolcsi drogfutárok