A YouTube internetes videomegosztó lett az idei év találmánya a Time című amerikai lap által kiírt versenyen. Az indoklás szerint az ingyen elérhető szolgáltatás gyors felemelkedésével és hirtelen jött, rendkívüli népszerűségével megváltoztatta az információ internetes továbbításának szabályait – írta az AP. A 2005 elején alapított garázsvállalkozás alig másfél év alatt nőtte ki magát napi több millió internetezőt vonzó videomegosztó portállá – emlékeztetett az MTI. Az oldal, amelyet a Nielsen NetRatings adatai szerint egyedül szeptemberben 27,6 millió felhasználó látogatott meg, egyre inkább felkeltette a multinacionális cégek érdeklődését is: végül a Google a múlt hónapban 1,7 milliárd dollárért (347 milliárd forintért) megvásárolta. A Time listáján a második helyezett egy rákot okozó nemi betegség ellen védő oltóanyag. A YouTube előtt is meglepő nyertese volt a versenynek: tavaly Snuppy, a klónkutya lett az első helyezett.

Elképesztő felelőtlenség: 30 gyereket szállított a részeg buszsofőr