A Ferihegyi repülőtéren a diszkont-légitársaságok forgalmának csökkenése ellenére a SkyEurope által szállított utasok száma az eltelt egy évben 22 százalékkal növekedett – közölte tegnap Christian Mandl, a légitársaság vezérigazgatója. A diszkont- – vagy fapados – légicégek forgalomcsökkenésének egyik oka lehet, hogy a hagyományos társaságok is beszálltak az árversenybe. A SkyEurope 2003 novemberében jelent meg a hazai piacon, ez idő alatt a társaság Budapestről induló és ide érkező járatait 1,4 millió utas vette igénybe. Mandl szerint egy év szükséges ahhoz a járat indításától számítva, hogy nyereséges legyen, a következő időszakban átlagosan harmincszázalékos forgalombővüléssel számolnak. Az idén stratégiai célként tűzték ki a nyereség növelését, viszont csak az üzemanyag vétele 27 százalékát teszi ki a költségeknek.

Egyre gyanúsabbak a körülmények az óvodából eltűnt gyermek ügyében – vajon ki lehet a felelős?