Szórta a pénzt az MSZP

Munkatársunktól
2006. 11. 04. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Egymilliárd forintot – a pártok közül a legtöbbet – költött az MSZP az önkormányzati választások előtti kampányhirdetésekre. Ez derült ki a TNS Media Intelligence felméréséből. Listaáron számolva a pártok összesen 2,4 milliárd forintot költöttek önmaguk népszerűsítésére, amely jelentősen elmarad az országgyűlési választások előtt erre a célra fordított 5,8 milliárd forinttól. A TNS adatai szerint az őszi 2,4 milliárd forintos hirdetésekből a nagyobbik kormánypárt egymilliárd forinttal vette ki a részét, az MSZP-nek került tehát a legtöbbe a kampány. Az SZDSZ 163 milliót költött, a koalíciós partnerrel együtt azonban 300 milliót. A Fidesz 300 milliót fordított az őszi kampányra, az MDF-fel, illetve a KDNP-vel közös jelöltjeit pedig több mint százmillióért reklámozta. A függetlenek 240 millió forintos médiabüdzsével rendelkeztek, az MDF önállóan 165 millió forintot költött listaáron – derül ki a felmérésből.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.