Egymilliárd forintot – a pártok közül a legtöbbet – költött az MSZP az önkormányzati választások előtti kampányhirdetésekre. Ez derült ki a TNS Media Intelligence felméréséből. Listaáron számolva a pártok összesen 2,4 milliárd forintot költöttek önmaguk népszerűsítésére, amely jelentősen elmarad az országgyűlési választások előtt erre a célra fordított 5,8 milliárd forinttól. A TNS adatai szerint az őszi 2,4 milliárd forintos hirdetésekből a nagyobbik kormánypárt egymilliárd forinttal vette ki a részét, az MSZP-nek került tehát a legtöbbe a kampány. Az SZDSZ 163 milliót költött, a koalíciós partnerrel együtt azonban 300 milliót. A Fidesz 300 milliót fordított az őszi kampányra, az MDF-fel, illetve a KDNP-vel közös jelöltjeit pedig több mint százmillióért reklámozta. A függetlenek 240 millió forintos médiabüdzsével rendelkeztek, az MDF önállóan 165 millió forintot költött listaáron – derül ki a felmérésből.

Ki gondolta volna? Petőfi leszármazottja egy budapesti étteremben dolgozik!