A tárca indokolása szerint ilyenformán a tranzitforgalomban közlekedők a díjmentesen használható főutak helyett az autópályákat használnák, másrészt az Útpénztár bevételei is emelkednének. Az útdíjat a teherautóval közlekedők számára ugyanakkor többségében olyan útszakaszokon vezetnék be, amelyek közelében egyáltalán nincs autópálya, és a párhuzamos közlekedés esetén sem lehet gyorsforgalmi utat igénybe venni. A fuvarozókat képviselő szervezet vezetése szerint a díjat bevezetheti ugyan a kormány, ám az utak minősége erősen kifogásolható.
Várhatóan február elsején átlagosan 16 százalékkal emelkednek a vonatjegyárak, a távolsági és a helyközi autóbusz-közlekedés jegyárai pedig hat százalékkal – közölte Ábrahám Gergely, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium szóvivője az MTI érdeklődésére.
Részletek a 13. oldalon
Brüsszel háborús tervei megbuktak: magyar diplomáciai siker a csúcson – napi összefoglaló














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!