Babakötvény: kudarc után reklám

2006. 12. 29. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Akár újabb reklámkampány indulhat a babakötvény népszerűsítésére – legalábbis erre utal a szociális és munkaügyi miniszter tegnapi kijelentése. Kiss Péter ugyanis azt mondta, ha szükséges, hogy külön ráirányítsák az emberek figyelmét a babakötvényre, akkor ezt megteszik. A tárcavezető mindezt arra a kérdésre válaszolta, hogy mi az oka a programot övező hatalmas érdektelenségnek. Amint azt a Magyar Nemzet tegnapi számában megírtuk, mára teljes érdektelenségbe fulladt az egy évvel ezelőtt meghirdetett, és a tavaszi választások előtt agyonreklámozott babakötvényprogram. A Magyar Államkincstár adatai szerint a tervezett minden második újszülött helyett alig minden tizedik nevére nyitottak idén számlát. A Start számlán október végéig kevesebb mint 300 millió forint gyűlt össze, pedig a kabinet erre a célra 3,8 milliárd forintot különített el. A kincstári kimutatás szerint januártól október végéig mindössze 7221 számlát nyitottak a hazai bankoknál, pedig a hatalmas reklámkampány nyomán a piackutatók 45-50 ezer számlanyitást jósoltak. Ismert, hogy a kormányzat jövőre 1,8 milliárd forintot fordít kommunikációs célokra. Eredetileg 3 milliárd forintot szántak erre a célra, de a költségvetési bizottság nem támogatta ezt az elképzelést.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.