Az üzletekben hemzsegnek az emberek, s a költekezési kedvet a bankok hitelkonstrukciói tovább növelik. A pénzintézetek az áruhitel-forgalmuk 20-30 százalékát az ünnepi szezonban realizálják, ezért igyekeznek hitelkonstrukciókkal elkápráztatni leendő ügyfeleiket. A trükkök ismeretesek: gyakran például a termék árába építik a kamatot. A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete szorgalmazza, hogy a bankok adjanak részletes tájékoztatást az ügyfeleknek, ami tartalmazza a hitelkártyák költségeinek egységes feltüntetését, az írásos ügyfél-tájékoztatót és az akciós hitelek előnyeinek részletes, számszerűsíthető bemutatását.
Publicisztika a 7., továbbiak a 13. oldalon

Főhősök nyomában – itt a legnehezebb irodalmi kvíz, csak a legjobbaknak sikerül hibátlanul kitölteni!