Újabb százmilliók kormányzati reklámokra

Munkatársunktól
2006. 12. 12. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Eredményt hirdetett a múlt héten a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) a reklámügynökségi és médiavásárlói feladatok ellátására kiírt közbeszerzési pályázaton, amelynek keretösszege bruttó 350 millió forint. A hirdetmény közzétételével indított tárgyalásos tenderen a reklámügynökség kategóriában az ACG HEY Kft. és a Media Machine Kft. lett a győztes (bruttó 90 millió forint), míg a médiavásárlói feladatokat az N.G. Partners Kft. és alvállalkozója, a Mindshare Kft. végezheti (bruttó 260 millió forint). A MeH közleménye szerint a megbízás 2007. június 30-ig szól, de a költségek a 2006-os költségvetést terhelik. Az indoklás szerint „a kormányzatnak kötelessége és felelőssége az állampolgárok pontos és korrekt tájékoztatása a kormányzati intézkedésekről”.
Önreklámozásra korábban sem sajnálta a pénzt az MSZP–SZDSZ- koalíció. Mint arról beszámoltunk, 2005-ben mintegy 900 millió forintot szánt médiafelület-vásárlásra a MeH, azonban kiderült, hogy érvénytelen ajánlatot hirdettek ki győztesnek, ezért a Közbeszerzési Döntőbizottság ötmillió forintos bírságot szabott ki a hivatalra. Arról is beszámoltunk, hogy a jövő évi költségvetésben hárommilliárd forintot különített el a kormány az általa „reformoknak” nevezett megszorító intézkedések propagálására, azok szükségességének alátámasztására, ugyanis szerintük még soha nem volt ennyire fontos, hogy az emberek megértsék a „nélkülözhetetlen” átalakítások lényegét.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.