Bár a mobiltávközlési szektor egyik legnagyobb reménysége a mobiltelevízió, az optimizmus alaptalan lehet – véli a Deloitte tanulmányában, amelyben rámutat: ahelyett, hogy a televíziót próbálná a mobiltelefonba integrálni, a szektornak inkább az adatáramlás megfordítására kellene koncentrálnia, tehát a videotartalom telefonról televízióra vagy egyéb, megfelelő monitorú eszközre továbbítására.
A Deloitte tanulmánya szerint mivel a mobiltelefonok kamerái egyre jobb felbontásúak, egyre inkább nő az igény a felhasználók által megalkotott videotartalmak továbbítására mobiltelefonról internetes oldalakra vagy televízióra. Jelentősen növelné a szolgáltatók bevételét az, ha ennek a forgalomnak csak egy kis részét a saját hálózatukon keresztül továbbíthatnák. A szektor stratégiája a Deloitte szerint teljes mértékben ehhez az új célhoz igazodik: maximalizálniuk kell a beltéri hívások és a továbbított adatok minőségét, ami többek között kiegészítő hálózati technológiák integrálásával érhető el.
A mobiltávközlési cégek bevételének legnagyobb része olyan szolgáltatásokból ered, amelyek kisméretű fájlokon és kis sávszélességen alapulnak. Ilyen például az sms, a csengőhangok vagy a beszélgetés.
Deutsch Tamás: Az EP Magyarországot támadó vitája a 2026-os választásokba való legdurvább beavatkozás tipikus esete















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!