Lapunk összeállításából az is kiderül, hogy két egymást követő évben hiába próbálta akkreditálni a PLH-t az erre hivatott európai szervezet, az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség. A több mint harminc éve létrehozott szervezet feladatainak ellátása annál is inkább kérdéses, mert január elsejétől a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium által frissen megalakítandó Magyar Közlekedésfelügyelet egy osztályaként folytatja tevékenységét – egyelőre ismeretlen létszámmal és feladatkörrel. Közben több évtizedes tapasztalattal rendelkező pilótákat bocsátanak el egyik napról a másikra. Ha a hazai gépek és pilóták hatósági felügyelete elveszíti önállóságát, és csak más légügyi hatóság alá rendelten tevékenykedhet, ez azzal a veszéllyel is fenyeget, hogy a nyolcvan repülőgép-üzemeltetető, -oktató, illetve -karbantartó vállalkozás ki lesz szolgáltatva egy külföldi hatóságnak – állítják az érintettek.
Továbbiak a 4. oldalon

Franco Nero Herenden: egyedi porcelánszobrot kapott a világsztár