Még mindig akadozik az újságok kézbesítése

Munkatársunktól
2007. 01. 06. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Csaknem kétezer, a kézbesítés elmaradását érintő reklamáció érkezett lapunk szerkesztőségébe és ügyfélszolgálatára az utóbbi négy napban. Ez egy átlagos hónapkezdés reklamációinak többszöröse. A Magyar Nemzet ügyfélszolgálata és terjesztése ezért szombaton is fogadja az előfizetők reklamációit. Kövesdi László, a Magyar Nemzet lapigazgatója elmondta: kedden a probléma azért keletkezett, mert a terjesztést végző Medialog-Fiege Zrt. hajnalban szembesült a hatalmas lapmennyiséggel, és lekésték a terítőjáratokat. Csütörtökön és pénteken új keletű probléma is fellépett: a hibás adatbázis miatt sok előfizető más napilapot kapott, mint amire előfizetett. – Az olvasóktól kapott információk alapján ennek az is oka lehetett, hogy a Medialog részben lecserélte a korábbi kézbesítőket – mondta Kövesdi László. A lapigazgató kiemelte: a hiba egyértelműen az új lapterjesztő cégnél keletkezett, várják a Medialog kárpótlási ajánlatát.
Bujáki Iván, a napi- és hetilapokat kiadó Ringier Kiadó Kft. terjesztési igazgatója az MTI-nek elmondta: bár pénteken az előfizetői reklamációk csökkentek, ám ez még mindig mintegy 30 százalékkal több, mint egy normális napon. Lengyel L. László, a Médialog-Fiege Zrt. elnöke a jövő hét elejére ígérte a helyzet normalizálódását.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.