Csaknem kétezer, a kézbesítés elmaradását érintő reklamáció érkezett lapunk szerkesztőségébe és ügyfélszolgálatára az utóbbi négy napban. Ez egy átlagos hónapkezdés reklamációinak többszöröse. A Magyar Nemzet ügyfélszolgálata és terjesztése ezért szombaton is fogadja az előfizetők reklamációit. Kövesdi László, a Magyar Nemzet lapigazgatója elmondta: kedden a probléma azért keletkezett, mert a terjesztést végző Medialog-Fiege Zrt. hajnalban szembesült a hatalmas lapmennyiséggel, és lekésték a terítőjáratokat. Csütörtökön és pénteken új keletű probléma is fellépett: a hibás adatbázis miatt sok előfizető más napilapot kapott, mint amire előfizetett. – Az olvasóktól kapott információk alapján ennek az is oka lehetett, hogy a Medialog részben lecserélte a korábbi kézbesítőket – mondta Kövesdi László. A lapigazgató kiemelte: a hiba egyértelműen az új lapterjesztő cégnél keletkezett, várják a Medialog kárpótlási ajánlatát.
Bujáki Iván, a napi- és hetilapokat kiadó Ringier Kiadó Kft. terjesztési igazgatója az MTI-nek elmondta: bár pénteken az előfizetői reklamációk csökkentek, ám ez még mindig mintegy 30 százalékkal több, mint egy normális napon. Lengyel L. László, a Médialog-Fiege Zrt. elnöke a jövő hét elejére ígérte a helyzet normalizálódását.

Pánik a Tisza Pártnál: nem tetszik Magyar Péter dézsmaprogramja a híveknek