Új arculatot kapott az OTP-csoport

2007. 01. 11. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Hozzávetőleg egymilliárd forint alatt lesz az az összeg, amit az OTP Bank az új arculatára fordít. A legnagyobb magyarországi hitelintézet péntektől új megjelenéssel, márkastratégiával és logóval jelentkezik – jelentette be tegnap a bank menedzsmentje. Az új márkastratégia középpontjában a pénzügyi szolgáltatóktól elvárt legfőbb érték, a bizalom áll – a vezetőség reményei szerint ez határozza meg a bankcsoport és több mint 11 millió ügyfele kapcsolatát.
Lantos Csaba, a pénzintézet vezérigazgató-helyettese azzal indokolta a változást, hogy a részvények tőzsdei bevezetése, a korszerű pénzügyi termékek kidolgozása és a külföldi akvizíciók után az OTP most új imázzsal szeretne bemutatkozni ügyfeleinek. Balogh Gabriella ügyvezető igazgató pedig azt részletezte, hogy január 12-től a bank nevét csupa kisbetűvel írják. Ugyanakkor a zöld színhez ragaszkodnak. Az arculati változások nemcsak az OTP Bankra, hanem az egész csoportra érvényesek lesznek, a leányvállalatokra is.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.