Hozzávetőleg egymilliárd forint alatt lesz az az összeg, amit az OTP Bank az új arculatára fordít. A legnagyobb magyarországi hitelintézet péntektől új megjelenéssel, márkastratégiával és logóval jelentkezik – jelentette be tegnap a bank menedzsmentje. Az új márkastratégia középpontjában a pénzügyi szolgáltatóktól elvárt legfőbb érték, a bizalom áll – a vezetőség reményei szerint ez határozza meg a bankcsoport és több mint 11 millió ügyfele kapcsolatát.
Lantos Csaba, a pénzintézet vezérigazgató-helyettese azzal indokolta a változást, hogy a részvények tőzsdei bevezetése, a korszerű pénzügyi termékek kidolgozása és a külföldi akvizíciók után az OTP most új imázzsal szeretne bemutatkozni ügyfeleinek. Balogh Gabriella ügyvezető igazgató pedig azt részletezte, hogy január 12-től a bank nevét csupa kisbetűvel írják. Ugyanakkor a zöld színhez ragaszkodnak. Az arculati változások nemcsak az OTP Bankra, hanem az egész csoportra érvényesek lesznek, a leányvállalatokra is.
Orbán Viktor: Újabb fontos lépést tettünk Románia és Bulgária teljes körű Schengen-tagsága felé