Wolfgang Bernhard, a VW márkacsoport vezetője január végén, vagyis a várnál korábban távozik posztjáról. A Der Spiegel úgy tudja: a cégnél a változás egy újraszervezési és menedzsmentátalakítási folyamat része, melyet az új vezető, Martin Winterkorn ismertet majd a német autógyártók tanácskozó testületének holnapi ülésén. Martin Winterkorn, aki immár hivatalosan is átvette a vezetést a német vállalat felett, azt tervezte, hogy két új, egymástól elkülönülő egységre osztja a márkát: a Volkswagen, a Skoda és a Seat lenne az egyik, valamint a luxus- és sportkategóriában az Audi, a Bentley, a Bugatti és a Lamborghini a másik.
Ide tartozó információ, hogy az Audi Hungaria Motor Kft. ismét rekordszámokat könyvelhet el a 2006. évi termelés tekintetében, immár a tizenharmadik alkalommal. A vállalat ugyanis az elmúlt évben az eddigi legtöbb motort gyártotta, összesen 1 893 600 darabot. Ez az előző évhez viszonyítva 12 százalékos növekedésnek felel meg. Ennek hátterében az áll, világított rá Czechmeister Mónika vállalati kommunikációs munkatárs, hogy 2005-ben kifutó modell volt az első generációs TT, a Coupéból és a Roadsterből pedig 12307-et gyártottak. Tavaly nyáron viszont elindult a második generációs Coupé gyártása, az év végén pedig megkezdődött a Roadster összeszerelése. Így összesen 23669 Audi TT készült Győrött 2006-ban. Egyébként a győri székhelyű társaság az Audi AG 100 százalékos tulajdonú leányvállalata, és már 12 éve a Volkswagen-konszern egyik központi motorszállítója. A Rába-parti városban gyártják az Audi TT Coupé és TT Roadster sportautókat is. Az Audi Hungaria évek óta Magyarország egyik legnagyobb exportőre, és az ország egyik legnagyobb árbevételt elérő vállalata.
Magyar Péter ismét elszaladt a kérdések elől - videó