Wolfgang Bernhard, a VW márkacsoport vezetője január végén, vagyis a várnál korábban távozik posztjáról. A Der Spiegel úgy tudja: a cégnél a változás egy újraszervezési és menedzsmentátalakítási folyamat része, melyet az új vezető, Martin Winterkorn ismertet majd a német autógyártók tanácskozó testületének holnapi ülésén. Martin Winterkorn, aki immár hivatalosan is átvette a vezetést a német vállalat felett, azt tervezte, hogy két új, egymástól elkülönülő egységre osztja a márkát: a Volkswagen, a Skoda és a Seat lenne az egyik, valamint a luxus- és sportkategóriában az Audi, a Bentley, a Bugatti és a Lamborghini a másik.
Ide tartozó információ, hogy az Audi Hungaria Motor Kft. ismét rekordszámokat könyvelhet el a 2006. évi termelés tekintetében, immár a tizenharmadik alkalommal. A vállalat ugyanis az elmúlt évben az eddigi legtöbb motort gyártotta, összesen 1 893 600 darabot. Ez az előző évhez viszonyítva 12 százalékos növekedésnek felel meg. Ennek hátterében az áll, világított rá Czechmeister Mónika vállalati kommunikációs munkatárs, hogy 2005-ben kifutó modell volt az első generációs TT, a Coupéból és a Roadsterből pedig 12307-et gyártottak. Tavaly nyáron viszont elindult a második generációs Coupé gyártása, az év végén pedig megkezdődött a Roadster összeszerelése. Így összesen 23669 Audi TT készült Győrött 2006-ban. Egyébként a győri székhelyű társaság az Audi AG 100 százalékos tulajdonú leányvállalata, és már 12 éve a Volkswagen-konszern egyik központi motorszállítója. A Rába-parti városban gyártják az Audi TT Coupé és TT Roadster sportautókat is. Az Audi Hungaria évek óta Magyarország egyik legnagyobb exportőre, és az ország egyik legnagyobb árbevételt elérő vállalata.
A sorkötelezettség bevezetése lépés a legrosszabb forgatókönyv felé














