Fennállása óta a legnagyobb, 12,7 milliárd dolláros éves veszteséggel zárta a tavalyi évet az amerikai Ford járműipari csoport. Korábbi éves veszteségrekordját 1992-ben érte el a Ford, ami akkor 7,4 milliárd dollár volt. A Ford tavalyi utolsó negyedévi vesztesége 5,8 milliárd dollár volt.
A járműipari csoport autóipari részlege tavaly 143,3 milliárd dolláros forgalmat ért el a 2005. évi 153,5 milliárd után. A csoport teljes tavalyi árbevétele 160,1 milliárd dollár volt, 16,8 milliárdnyival kevesebb az egy évvel korábbinál. A Ford tavaly mintegy ötödével csökkentette észak-amerikai gyártótevékenységét. Eddig 38 ezer dolgozójától vált meg 2005 óta, és ez a leépítés a cégnél 23,5 milliárd dollárba került. A Ford néhány hónapja jelezte, hogy megszabadulna luxusautókat gyártó cégeitől. Főként a Jaguar és az Aston Martin okoz fejtörést a társaságnak, mely cégek a veszteség jelentős részét produkálják. Több elemző a Lincoln eladását is lehetőségként említette, sőt szóba került a Nissan–Renault-val kötendő házasság is. Carlos Ghosn, a Nissan– Renault elnöke még a párizsi autószalon előtt jelezte, hogy a Forddal összeolvadásról nem tárgyalnak, hiszen a General Motors (GM) e tekintetben akkor elsőbbséget élvezett. Később kiderült, hogy a Nissan–Renault nem tudott dűlőre jutni a GM-mel, mivel az amerikai társaság a készpénzes felvásárlást részesítette előnyben, szemben a javasolt részvénycserés megoldással.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség