Mindez gyengíti a cégek pozícióit, a munkavállalók még inkább kiszolgáltatott helyzetbe kerülnek, miközben a kormány és a leendő tulajdonos szaktárca vezetésének tervei szerint privatizálnák a közösségi közlekedést ellátó társaságokat.
A Volánbusz Zrt.-nél értesüléseink szerint a nemzetközi után a szintén nyereséges belföldi távolsági járatok üzemeltetését bíznák külső cégekre, a vagyonból fokozatosan kikerülnek a járműjavító bázisok. Munkavállalói vélemény szerint 2008-ra leginkább a neve marad meg a Volánbusznak.
Továbbiak a 13. oldalon
Sajtóhír: Tóth Alex már januárban aláírhat ehhez a topcsapathoz?














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!