Kupának pénzt ígértek Szilvásyék?

Kupa Mihály, a Centrum párt visszavonuló elnöke kemény hangú, önkritikus leköszönő- beszédében tárta fel a 2006-os parlamenti választáson elért gyenge eredmény okait. Az Index internetes portál birtokába jutott, zárt ajtók mögött elhangzott beszéd szerint a volt pártelnököt Szilvásy György kancelláriaminiszter és az MSZP–MDF közeli üzletember, a Centrum 2006-os kampányfőnöke, Appel György pénzért próbálta rávenni, hogy ne állítsanak önálló listát.

Bodacz Péter
2007. 02. 10. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Megettem, k…ra megettem az MSZP ránk küldött Appel Györgyét – ismerte el hibáját Kupa Mihály búcsúbeszédében, a Centrum Párt tisztújító kongresszusán két hete. A zárt ajtók mögött elhangzott szónoklatban a visszavonuló politikus említést tett az Aczél György egykori MSZMP-főideológus közeli rokonságához tartozó üzletemberről és arról, hogy 200 millió forintos támogatást ígért az üres kasszájú pártnak kampánycélokra. Végül kiderült, hogy segítségnyújtás helyett átverte a Centrumot. Az Index hírportál információi szerint Appel azt követően került képbe, miután Szilvásy György rá akarta bírni a pártelnököt: a Centrum ne állítson országos listát, mert szükség van a szocialisták felmérése szerint akkor 0,67 százalékon álló párt szavazóira. A kérést Kupa visszautasította. – Ekkor jött Appel György manővere, amikor meg akarta vásárolni, hogy jelöltjeink ne induljanak – mondta Kupa.
A kancelláriaminiszter sajtóosztálya nem kívánta kommentálni az említetteket. Mindössze anynyit közölt: a miniszter fenntartja az Indexnek adott reagálását. Ott Szilvásy képtelenségnek nevezte Kupa állításait, azonban elismerte, hogy többször is találkozott vele.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.