A múlt év a T-Mobile eddigi legsikeresebb éve volt, a szolgáltató az üzleti tervben foglaltak teljesítésén túl stabilan őrizte piacvezető pozícióját s innovációs elsőségét. Az előfizetői szám növekedésében egyre jelentősebb szerepet játszik a kizárólag a mobilcégnél elérhető HSDPA, azaz a gyors mobilinternet, amelyet Magyarországon a T-Mobile elsőként vezetett be, és egyedüliként szolgáltat.
A háromszereplős mobilpiacon a piacrész változását tekintve a T-Mobile hosszú évek óta a legbiztosabban őrizte elsőségét, és a forgalmazásban részt vevő SIM kártyák száma alapján 2006-ban 262 ezer új ügyféllel a legnagyobb növekedést könyvelhette el. Az inaktív, tehát három hónapja nem használt SIM kártyák száma és aránya a szolgáltatónál tovább csökkent, s az előző év végén 5,07 százalékkal a hazai mobilpiacon a T-Mobile-nál volt a legalacsonyabb.
Az üzleti terv teljesítését a felhasználói aktivitás, így a mobilinternet, az integrált termékek bevezetése, a mobilvásárlás, a multimédiás szolgáltatások (mms, videotelefon, mobiltévézés) iránti növekvő érdeklődés és az egységes T-Pont-hálózat kialakítása jelentős mértékben segítette.
Az ügyfélszám növekedésében egyre meghatározóbb szerepet játszik az adatátvitel. Az új előfizetések jelentős része ugyanis a mobilinternethez kapcsolódik. A T-Mobile 2006-ban az előző év végéhez képest 55 százalékkal növelte internet-előfizetői számát.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség