Továbbra is az élen a T-Mobile

K. Tóth László
2007. 02. 06. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A múlt év a T-Mobile eddigi legsikeresebb éve volt, a szolgáltató az üzleti tervben foglaltak teljesítésén túl stabilan őrizte piacvezető pozícióját s innovációs elsőségét. Az előfizetői szám növekedésében egyre jelentősebb szerepet játszik a kizárólag a mobilcégnél elérhető HSDPA, azaz a gyors mobilinternet, amelyet Magyarországon a T-Mobile elsőként vezetett be, és egyedüliként szolgáltat.
A háromszereplős mobilpiacon a piacrész változását tekintve a T-Mobile hosszú évek óta a legbiztosabban őrizte elsőségét, és a forgalmazásban részt vevő SIM kártyák száma alapján 2006-ban 262 ezer új ügyféllel a legnagyobb növekedést könyvelhette el. Az inaktív, tehát három hónapja nem használt SIM kártyák száma és aránya a szolgáltatónál tovább csökkent, s az előző év végén 5,07 százalékkal a hazai mobilpiacon a T-Mobile-nál volt a legalacsonyabb.
Az üzleti terv teljesítését a felhasználói aktivitás, így a mobilinternet, az integrált termékek bevezetése, a mobilvásárlás, a multimédiás szolgáltatások (mms, videotelefon, mobiltévézés) iránti növekvő érdeklődés és az egységes T-Pont-hálózat kialakítása jelentős mértékben segítette.
Az ügyfélszám növekedésében egyre meghatározóbb szerepet játszik az adatátvitel. Az új előfizetések jelentős része ugyanis a mobilinternethez kapcsolódik. A T-Mobile 2006-ban az előző év végéhez képest 55 százalékkal növelte internet-előfizetői számát.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.