Turizmus: kevesebből többet?

Kiss Roland
2007. 02. 02. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A tavalyival megegyező, 4,65 milliárd forintos keretből gazdálkodik idén a Magyar Turizmus Zrt. (MT), a működési költségek visszaszorításával 300 millió forinttal több jut reklámokra – közölte Szűcs Balázs, a társaság marketingigazgatója tegnap, amikor bemutatták a 2007-es évi marketingtervet. Az MT idén 10 millió kül- és 9,3 millió belföldi vendégéjszakával számol. A magyar vendégek esetében a zöld- és az egészségturizmusra és a jelentős eseményekhez kapcsolódó látogatásokra helyezik a hangsúlyt, míg a külföldi vendégeket a spa és wellness, valamint a hivatásturizmussal igyekeznek hazánkba csalogatni. Idén is fontos termékként jelenik meg Budapest és környéke, s a Balaton, a kommunikációban pedig a legfontosabb küldőpiacokat célozzák meg, köztük Németországot, a brit szigeteket, Olaszországot, s az Egyesült Államokat. A március végéig kidolgozandó új stratégia fontos eleme lesz a légitársaságokkal való együttműködés, illetve az e-marketing tevékenység. Utóbbi keretében továbbfejlesztik a nemzeti turisztikai portált, a www.hungary.comot, s lehetővé teszik, hogy az ügyfelek már a honlapon kiválasszanak és lefoglaljanak egyes szolgáltatásokat.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.