A tavalyival megegyező, 4,65 milliárd forintos keretből gazdálkodik idén a Magyar Turizmus Zrt. (MT), a működési költségek visszaszorításával 300 millió forinttal több jut reklámokra – közölte Szűcs Balázs, a társaság marketingigazgatója tegnap, amikor bemutatták a 2007-es évi marketingtervet. Az MT idén 10 millió kül- és 9,3 millió belföldi vendégéjszakával számol. A magyar vendégek esetében a zöld- és az egészségturizmusra és a jelentős eseményekhez kapcsolódó látogatásokra helyezik a hangsúlyt, míg a külföldi vendégeket a spa és wellness, valamint a hivatásturizmussal igyekeznek hazánkba csalogatni. Idén is fontos termékként jelenik meg Budapest és környéke, s a Balaton, a kommunikációban pedig a legfontosabb küldőpiacokat célozzák meg, köztük Németországot, a brit szigeteket, Olaszországot, s az Egyesült Államokat. A március végéig kidolgozandó új stratégia fontos eleme lesz a légitársaságokkal való együttműködés, illetve az e-marketing tevékenység. Utóbbi keretében továbbfejlesztik a nemzeti turisztikai portált, a www.hungary.comot, s lehetővé teszik, hogy az ügyfelek már a honlapon kiválasszanak és lefoglaljanak egyes szolgáltatásokat.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség