A T-Mobile Magyarország a tavalyihoz hasonló mértékű árbevétel-, illetve kamat-, adófizetési, tőketörlesztési és amortizáció előtti eredménye (EBITDA) növekedését akarja elérni. Bodnár Zsigmond, a T-Mobile üzletágvezető-helyettese Barcelonában, a 3GSM világkongresszus alkalmából rendezett sajtóbeszélgetésen elmondta: a magyar mobilpiacon is meg kell szokni a korábbi évekhez képest alacsonyabb, egy számjegyű növekedést. Napjainkban az előfizetők száma egyre kisebb mértékben és lassabban nő, míg az elmúlt időben a tarifák éves szinten 10-25 százalékkal csökkentek. A cég bevételének 15-16 százaléka adatforgalomból, a többi hang-
alapú szolgáltatásból származik.
Winkler János üzletágvezető, a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese a mobilinternetről, a harmadik generációs fejlesztésekről, ezen belül a nagy sebességű adatforgalmazást lehetővé tevő technológiáról – a HSDPA-ról – elmondta, hogy az üzletág továbbra is jelentős befektetést hajt végre ezen a területen, s az idén ötven százalékkal többet költ erre, mint 2006-ban. A cél az, hogy a jelenleg országosan 30 százalékos HSDPA-lefedettséget az év végére 47 százalékra növeljék.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség