Visszautasítják a Lakásbörze szervezői a vádakat, s a szerintük nyilvánvalóan a rendezvény sikerességének rontása szándékával megjelentett nyilatkozat közzétevői és a nyilatkozó ellen megfontolják a megfelelő jogi fellépést – nyilatkozta lapunknak Kocsis Lajos, a Lakásbörze sajtóreferense. Mint mondta, a vasárnap estig nyitva tartó Lakásbörze több mint 100 ezer ingatlant kínál a látogatóknak. Az érdeklődők, amennyiben igénylik, ingyenes jogi és hiteltanácsadást is kaphatnak. A díjmentesen látogatható börze – elmondása szerint – a legtöbb használt ingatlant kínáló kiállítás Magyarországon. A szervezők elkészítették Budapest tíz legdrágább és tíz legolcsóbb utcájának listáját is. Eszerint, a legdrágább, négyzetméterenkénti 1,3 millió forintos ingatlanokat a Vigadó téren találjuk. A tíz legolcsóbb utca listájára öt XXII. kerületi utca került fel, ezen belül a legolcsóbban, négyzetméterenként 100 ezer forintos áron, a Gyár utcában vásárolhatnánk lakást.
Borsi László, a tavaly megszüntetett Országos Lakás- és Építésügyi Hivatal volt elnöke jelenleg a Lakásvásárt megszervező Lakásvásár Média Csoport elnöke azért támadta a Lakásbörze szervezőit, mert szerinte azok másolni igyekeznek az idősebb rendezvényt. Állítása szerint, a Lurdy Házban zajló börze szervezői, a tavaly tavaszi Lakásvásáron a SYMA csarnokban készített képpel küldték ki ismertetőanyagaikat több cégnek. A Lakásbörze propagandaanyagán a tavalyi Lakásbörzéről készült kép található, amelyről legfeljebb az állapítható meg, hogy a Lakásbörze a Lakásbörzével azonos – reagált a vádra Kocsis Lajos. A Lakásvásár sajtófőnöke az MTI-nek emellett azt állította, hogy a Lakásvásár partnerei írásban is megerősítették, hogy tudtukon és akaratukon kívül hirdeti logójukkal magát a Lakásbörze. Kocsis László rávilágított: a Lakásbörze csak azokat az üzleti partnereket tüntette fel a végleges, hivatalos prezentáción, akikkel szerződése van. Hozzátette: a Lakásbörze szervezői nem tévesztették meg sem elnevezésükkel, sem reklámjaikkal ügyfeleiket. Mint mondta, a hirdetésük nem alkalmas arra, hogy a Lakásvásár- rendezvényekkel összetéveszthetővé tegye az eseményt, hiszen más a helyszín, a megcélzott közönség, az üzleti filozófia és végül más a rendezvény neve is.

Megérkezett a magyar eper – ennyibe kerül idén a kedvenc gyümölcs