Médiapiacon terjeszkedik az econet.hu

Munkatársunktól
2007. 03. 10. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Újabb médiaakvizícióról számolt be tegnap a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett econet.hu Nyrt. Pénteken az Emerging Media Group Kft. – amely a héten az econet.hu 70 százalékos ellenőrzése alá került EMG Médiacsoport Vagyonkezelő Kft. 100 százalékos leányvállalata – megvásárolta a Boomerang Reklám Kft. 100 százalékos üzletrészét. A vételár 806 ezer euró, az ügylet zárása két héten belül történik meg. A társaság a napokban jelentette be az Est Média Csoport birtokba vételét is. Legújabb szerzeményével, a holland tulajdonosi hátterű Boomerang Médiával az econet.hu az Est Csoporthoz tartozó O-Zone-nal együtt a beltéri hirdetési piac megkerülhetetlen résztvevőjévé válik – áll a cég közleményében. Az 1997-ben alakult Boomerang Reklám Kft. jelenleg a magyarországi beltéri reklámpiac több mint 20 százalékos részesedésű szereplője. A kft. kizárólagos érdekeltségébe tartozik az ingyenes programmagazinok terjesztésében élen járó Exit Point Kft. is.
A héten akvirált, Pesti Est vállalatcsoporthoz tartozó O-Zone Kft. és a Boomerang Reklám Kft. együtt a tavalyi több mint 2,7 milliárd forintos teljes magyar beltéri reklámpiac csaknem 46 százalékát, ezen belül az életmód és szórakoztatás tematikájú nyomtatottreklám-kategória közel teljes egészét fedi majd le. Az econet.hu tájékoztatása szerint a két azonos tevékenységű cég önálló piaci szereplőként működik tovább.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.