Újabb médiaakvizícióról számolt be tegnap a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett econet.hu Nyrt. Pénteken az Emerging Media Group Kft. – amely a héten az econet.hu 70 százalékos ellenőrzése alá került EMG Médiacsoport Vagyonkezelő Kft. 100 százalékos leányvállalata – megvásárolta a Boomerang Reklám Kft. 100 százalékos üzletrészét. A vételár 806 ezer euró, az ügylet zárása két héten belül történik meg. A társaság a napokban jelentette be az Est Média Csoport birtokba vételét is. Legújabb szerzeményével, a holland tulajdonosi hátterű Boomerang Médiával az econet.hu az Est Csoporthoz tartozó O-Zone-nal együtt a beltéri hirdetési piac megkerülhetetlen résztvevőjévé válik – áll a cég közleményében. Az 1997-ben alakult Boomerang Reklám Kft. jelenleg a magyarországi beltéri reklámpiac több mint 20 százalékos részesedésű szereplője. A kft. kizárólagos érdekeltségébe tartozik az ingyenes programmagazinok terjesztésében élen járó Exit Point Kft. is.
A héten akvirált, Pesti Est vállalatcsoporthoz tartozó O-Zone Kft. és a Boomerang Reklám Kft. együtt a tavalyi több mint 2,7 milliárd forintos teljes magyar beltéri reklámpiac csaknem 46 százalékát, ezen belül az életmód és szórakoztatás tematikájú nyomtatottreklám-kategória közel teljes egészét fedi majd le. Az econet.hu tájékoztatása szerint a két azonos tevékenységű cég önálló piaci szereplőként működik tovább.

Horváth Csaba néha „unalomból” találkozott a zuglói parkolás főnökével, de tagadja a kenőpénz átvételét