Korán írták ki a MÁV Cargo Zrt. vagyonértékelésére meghirdetett pályázatot, mert még nem született döntés arról, hogy mit ad el a magyar állam. A vagyonértékelő például nem tudná, hogy a mozdonyokkal együtt értékesítik-e a társaságot, vagy nélkülük, s azt sem, hogy a részvények száz százalékát szándékoznak-e privatizálni – adott tájékoztatást a cég eladásáról újságírói kérdésre Kozák Tamás, a MÁV Cargo vezérigazgatója tegnapi tájékoztatóján. Nem meglepő, hogy a Közbeszerzési Döntőbizottság felfüggesztette a vagyonértékelői tendert. A pályázaton kiválasztott Pro Cargo Konzorcium dolgozik a privatizációs stratégián, s az év közepén így várhatóan a vagyonértékelő kiléte is eldől, s a tranzakció az esztendő végén lezárul.
Jelentkezőkre pedig lehet számítani: a MÁV árufuvarozási üzletágából 2006 januárjában létrehozott MÁV Cargo sikerrel zárta az első évét. A 31-32 milliárd forintnyi saját tőkével és 13 ezer kocsival rendelkező cég tavaly mintegy 47 millió tonna árut szállított.

A részeges szegedi karatés rátámadt egy férfira, de olyat kapott, hogy padlót fogott – videó