Katasztrofális „teljesítményt” nyújtott az év első két hónapjában a cég, amely a lapterjesztőpiacot a Magyar Postától vette át. Tízezres nagyságrendben hibás címre vitték ki a lapokat, vagy éppen az előfizetők nem kapták meg azokat. Arra is tömegével akadt példa, hogy a napilapok – amelyek kézbesítését minden előfizetőnek reggel hét órára ígérte a terjesztő – csak délután érkeztek meg. A helyzet ugyan javult az elmúlt időszakban, de a tömeges panaszok nem szűntek meg. A MediaLog tevékenységének „gyümölcse” mostanra érik be: a kézbesítés elfogadhatatlan színvonalára hivatkozva egyre többen mondják le az előfizetést, mondván, nem adnak ki pénzt az újságra, ha az nem jut el hozzájuk.
Lengyel L. László, a terjesztőcég vezetője szerint a hibák a kezdeti nehézségek után jórészt megoldódtak, „és nem komolyabbak, mint amennyire az elfogadható”. Hogy mi elfogadható a terjesztőnek, az előfizetőnek és a szerkesztőségeknek, az relatív. Mindenesetre a Magyar Nemzet vezetése szerint egyetlen olvasó elvesztése is komoly károkat okoz. Németh Péter, a Népszava főszerkesztője szerint – e lapot is a MediaLog terjeszti – elfogadhatatlan a terjesztő cég működése. – Az a kár, amit MediaLog okozott a Népszavának, még megbecsülhetetlen. A legszomorúbb, hogy a terjesztőcég vezetése teljesen érzéketlen a kérdésben. Ilyen helyzetben nekik kellene tárgyalásokat kezdeményezniük, ezzel megelőzhető volna, hogy az ügy bíróságra kerüljön. De ahogy a dolgok most állnak, egyre valószínűbb, hogy a jogi utat választjuk. A MediaLog nem tudja megoldani a kézbesítéssel járó feladatokat. Persze, ahol ennyire nem működik a rendszer, ott felmerül, esetleg nem is akarják megoldani a helyzetet – mondta a főszerkesztő. A MediaLogban résztulajdonos a Népszabadság Zrt., valamint a Népszabadság fő tulajdonosa, a Ringier Kiadói Zrt. is.

250 forint a horrorért – így néznek ki Karácsony Gergely büszkeségei