időjárás 6°C Vilma 2022. december 5.
logo

Helyreigazítás

MN
2007.05.09. 23:00

A bíróság megállapítja, hogy az alperes azzal, hogy az általa kiadott Magyar Nemzet című napilap 2005. augusztus 22-i számában A kormányzati érintettek a kémtörténetben, illetve 2005. augusztus 23-i számában az Intim kapcsolatok című cikkben

– valótlanul állította, illetve híresztelte azt, hogy Szathmáry Ildikó a Határon Túli Magyarok Hivatala alkalmazottjaként intim, bensőséges viszonyba került volna Bálint-Pataki Józseffel, valamint a
– 2005. augusztus 23-i cikkben annak valótlan állításával, hogy Bálint-Pataki József nem esett át a „C” típusú átvilágításon, megsértette a felperes jó hírnév védelméhez fűződő jogait.

Hírlevél feliratkozás
Nem akar lemaradni a Magyar Nemzet cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi naponta elküldjük Önnek legjobb írásainkat.