Az FHB visszautasítja a Banki Hitelkárosultak Egyesületének szombati cikkünkben megjelent vádjait, miszerint a bank az általános hitelek esetében 30 napos fizetési késedelemnél azonnal felmondja a szerződést. Zádori János, a bank kommunikációs igazgatója lapunkhoz eljuttatott közleményében hangsúlyozta: Lénárd Mariann, a szervezet főtitkárának vádjai minden alapot nélkülöznek és rontják a bank hírnevét. Zádori közlése szerint azoknál az ügyfeleknél, ahol már nem látnak reményt a fizetési késedelem rendezésére, és a bank rákényszerül a szerződés felmondására, legalább öt-hat havi tartozás halmozódik fel. – A bank először többhetes fizetési késedelem esetén értesíti az ügyfelét az elmaradásáról, majd levélben vagy telefonon is újra felveszi a kapcsolatot az ügyféllel. Ha egyik megkeresés sem jár eredménnyel, akkor 45 nap fizetési késedelem után kerül át a kölcsön a minősített hitelkezelésre, ahol folytatódik az egyezkedés az ügyféllel, hogy közösen találjanak megoldást a fizetési problémájára. – Ez az egyezkedés ismét több hónapig eltarthat – ismertette a bank gyakorlatát a kommunikációs igazgató.

Városháza-ügy: ez bizony nem kamu