Két óra alatt tudná megtenni a Párizs és New York közötti utat a „szuper-Concorde”, amely kifejlesztését az Airbusokat gyártó nyugat-európai légügyi csoport, az EADS tervezi. A müncheni Focus magazin beszámolója szerint az utasszállítót az Astrium űrrepülőgép mintájára készítenék el. Az Astrium várhatóan 2012-től szállít űrturistákat, a másfél órás utazás 150-200 ezer euróba kerül majd.
A szuperszonikus gépek versenyében a Boeing sem akar lemaradni: egy japán ipari konzorciummal együttműködve a hangsebesség kétszeresét elérő szerkezet a Concorde keltette zajnak csupán egy százalékát gerjesztené. A japánok azt remélik, hogy 2020-ra már piacra dobhatják a 200-300 férőhelyes repülőgépet.
A Concorde utolsó menetrendszerűen közlekedő járata 2003. október 24-én szállt le a londoni Heathrow repülőtéren. A típus súlyos pénzügyi kudarcnak bizonyult, hiszen összesen 14 példány készült belőle. Mégis osztatlan az a szakmai vélemény, hogy rendkívüli jelentőségű ipari alkotás.

Menczer: Zelenszkij elmondta, hogy ő is irányítja a Tisza Pártot