Tavaly február elsején a budakalászi önkormányzat kötött egy megállapodást a fővárosi önkormányzattal és a gazdasági tárcával, hogy az M0-s építése miatt a nagyközség jogosult lesz egy 200 millió forint értékű közlekedésbiztonsági fejlesztésre. Ennek a tervezetét az önkormányzat elkészítette, elküldte a gazdasági tárcának. A megállapodás cselekvési terve ugyanis úgy szólt, hogy Budakalász a közlekedésbiztonsági munkálatok igénylistáját megküldi a GKM-nek. A tárca a lista alapján a munkálatokat beárazza, és a Nemzeti Autópálya Zrt.-t utasítja, hogy az ezt lefedő szerződést Budakalásszal rövid határidőn belül megkösse.
Közben 2006 őszén Budakalászon új polgármestert választottak, a független Harcsa Lajost a Nemzeti Fórum és a Fidesz színeiben győzedelmeskedő Parlagi Endre követte a településvezetői székben. Az új polgármester megpróbálta kideríteni, mi lett a megállapodás sorsa. – Januárban írtam egy levelet Felsmann Balázsnak, a GKM infrastruktúráért felelős szakállamtitkárának, amelyben arról érdeklődtem, hogy a fejlesztés hogyan valósulhat meg. Nem történt semmi, választ nem kaptam – árulta el Parlagi Endre, aki hozzáfűzte, végül május 30-án a GKM egy illetékes főosztályvezetője közölte vele, hogy ebből az ügyből nem lesz semmi. Részleteket nem árultak el, állítólag levélben kapnak indoklást. A gazdasági tárca – habár három napig vártuk válaszukat – nem reagált megkeresésünkre.
Orbán Viktor Varga Mihályt jelölte a jegybank élére