Utasbarát

2007. 07. 05. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kóka János szakminiszter (mellékfoglalkozásban SZDSZ-elnök) kijelentette, az államvasutak új szervezete, a MÁV-Start fertályóránál nagyobb késés esetén visszafizeti az IC-vonatokra váltott helyjegyek árát. Emellett az új vállalat kiemelt figyelmet fordít majd az utazási komfort javítására, és hogy szolgáltatásai maximálisan ügyfél- és utasbarátok legyenek.
Most idézek rövidet kedves olvasóm telefonjából: „Siófokra vásároltam jegyet, és megkérdeztem, mikor indul a vonat. A vasutas elővette menetrendjét, kicsit bogarászott benne, majd közölte, az említett vonat 18.52-kor indul Kelenföldről. Egy utastárs később tájékoztatott, hogy a szóban forgó szerelvény csak húsz perccel később, 19.12-kor indul.”
Még egy példa az „ügyfél- és utasbarát” szellemű MÁV-szolgáltatásokra. A Budapest–Sopron (920-as járat) kedden reggel fiatalokkal teli, menetrend szerint elindult. Nem is volt semmi baj Győrig, ám ott a szerelvény kilenc kocsijából hármat lekapcsoltak, a döbbent utasokat leszállították, majd a maradék hat vagonba toloncolták a nyomorultakat. Az út hátralévő részében egymás hegyén-hátán tolongtak az utasok. A MÁV soproni embere utóbb azt mondta, az említett három kocsira máshol volt igény. Ügyfél- és utasbarát szellem… Startolt a MÁV-Start.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.