Az OMV a Mollal reklámoz

Hírösszefoglaló
2007. 09. 30. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Mol megtévesztőnek és etikátlannak tartja az OMV legújabb reklámkampányát, amely a kevésbé tájékozottak számára azt sugallja, hogy a két versenytárs erőit egyesítve kíván a jövőben fellépni a piacon – közölte a magyar társaság. Az olajcég MTI-közleménye szerint a Mol nem tudott a nevét jogosulatlanul felhasználó reklámkampányról, s ahhoz semmilyen módon nem járult hozzá. Figyelemmel a reklám félrevezető tartalmú sugallatára, a Mol levélben juttatja el álláspontját az OMV-hez, kérve hirdetési gyakorlatának megváltoztatását, valamint az objektív tájékoztatás szempontjait szem előtt tartva a PSZÁF-hez, a Gazdasági Versenyhivatalhoz és az Önszabályozó Reklámtestülethez fordul. A magyar társaság megítélése szerint a reklámkampány megtévesztő, mert szövegével és a Mol nevének említésével az sugallhatja, hogy a két cég között az egyesüléshez vezető szorosabb együttműködés van kialakulóban. A Mol felkéri versenytársát, hogy haladéktalanul tegyen lépéseket a reklám megtévesztő jellegének megszüntetése érdekében.
A kifogásolt hirdetés a Népszabadság szeptember 17-i számában jelent meg, amelyben egy lapon szerepel a kérdés: „Ki kerülhet vezető szerepbe Közép- és Délkelet- Európában?” Alatta pedig a válasz: „Mol és OMV, együtt. Érdemes beszélnünk róla!”

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.