Közpénzből takarítottak az MTV után

Munkatársainktól
2007. 10. 19. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ráday Mihály, a harcos politikus-városvédő fia, Ráday Dávid áll a mögött az ízlésbotrányt okozó reklámkampány mögött, amely köztéri szobrok elcsúfításával népszerűsítette országszerte a Music Television nevű nemzetközi zenecsatornát – értesült lapunk. Tegnapelőtt országszerte közel 400 köztéri szobor nyakába akasztottak piros műanyagból készült gitárokat, amelyeken a zenecsatorna logója volt látható. A tévé közleményt is kiadott az akcióról, amelyben „gerillakampánynak” nevezte azt. A kampány ötletgazdája és kivitelezője a Proud Bt. volt, amely cég az MTV Networks Magyarország tenderkiírását követően több jelölt közül szeptember közepén kapta meg a megbízást – áll a médiacég sajtóközleményében. A vállalkozás beltagja Ráday Dávid, aki – mint lapunk értesült – a volt SZDSZ-es parlamenti képviselő Ráday Mihály fia. Felhívtuk Ráday Mihályt, hogy megkérdezzük: mint évtizedek óta városvédő műsort szerkesztő televíziós, hogyan értékeli a köztéri szobrokat felhasználó akciót? Ráday Mihály csak annyit közölt velünk meglehetősen bárdolatlanul, hogy nem óhajt lapunkkal szóba állni, mert „a Magyar Nemzet hülyeségeket ír”.
Sem a reklámcég, sem az MTV nem kért engedélyt Budapesten arra, hogy műanyag gitárokat aggassanak a szobrokra, ezért szabálysértési eljárás indult ellenük – közölte Czuk Dorottya, a Főpolgármesteri Hivatal sajtófőnöke. Lapunk kérdésére, hogy mivel közpénzből távolították el a szemetet a szobrokról, a Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt. kiszámlázta-e az MTV-nek ennek költségét, a sajtófőnök nemmel válaszolt. Az ugyanis, hogy ki viseli majd a költségeket, az ügy lezárulta után dől el.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.