Az összes háztartásba eljuttatja a kormány azt a legújabb propagandakiadványát, amely 104,2 millió adóforintba kerül, és amely az Új Magyarország címet viseli. Budai Bernadett kormányszóvivő lapunknak elmondta: ez az összeg nem csupán a nyomdai és terjesztési költségeket tartalmazza, hanem a kiadvány szerkesztésének költségét is. A szóvivő tájékoztatása szerint a színes kiadványt hárommillió példányban készítették el, és abban a fogyasztóvédelem, a közúti biztonság vagy a feketegazdaság terén várható változásokkal is foglalkoznak. A tervek szerint a kiadvány kéthavonta jelenne meg.
A Közbeszerzési Értesítő (KÉ) tanúsága szerint a Magyar Hivatalos Közlönykiadó Kft. jövő június 30-ig bruttó 370 millió forint keretösszegben állíthat elő kormányzati propagandaanyagokat, vagyis az Új Magyarország című kiadványt újabbak követhetik. Eközben a KÉ tegnapi számában az jelent meg, hogy jövő júniusig az ACG.HEY Kft. végzi majd a Miniszterelnöki Hivatal számára a reklámügynökségi feladatokat, miután bruttó 300 millió forintos ajánlatával megnyerte a közbeszerzési eljárást. Ismert, csak a kancellária 1,77 milliárd forintot fordít idén önreklámozásra, míg a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség több mint hárommilliárd forintot költ az Új Magyarország fejlesztési terv kommunikációjára.
Szijjártó Péter Fidesz-szóvivő arcátlanságnak nevezte, hogy a szociális válság közepette a kormányzat milliárdokat költ propagandára.
Világosan kiderül a legújabb hangfelvételből: hazudott Magyar Péter a tüntetések költségeiről - de honnan jöhet a pénz?