A Renault Kangoo alapjaira épülő modell mindössze három csillagot szerzett az Euro NCAP töréstesztjén, holott az utóbbi időben még négycsillagos teljesítményből is alig volt néhány. A legnagyobb problémát a gyalogosvédelem hiányos mivolta okozta, az első lökhárító és a motorháztető nem megfelelő tervezése miatt ugyanis gázoláskor nagyobb a sérülésveszély.
Azonban az utasok számára sem maradéktalan a védelem, a műszerfalat alkotó kemény műanyagok komoly sérülést okozhatnak, ráadásul ezektől a légzsák nem képes megóvni őket. Ugyanígy szemöldökráncolást váltott ki a mellkas gyenge védelme, s a törést követően a B-oszlop, illetve a tolóajtó is sokkal jobban deformálódott a kelleténél.
További pontlevonással honorálta a független európai szervezet az utasoldali légzsák kikapcsolhatóságának hiányát, aminek eredményeképpen az anyósülésen nem helyezhetünk el gyermekülést.