A sorhoz rövidesen az egyelőre csak koncepcióként bemutatott kompakt GLA crossover csatlakozott, az ötödik típus pedig a CLA puttonyos kivitele lesz, amely a CLS Shooting Brake-hez hasonlóan egy igazi divatautó lehet, némi praktikummal nyakon öntve. Külön öröm, hogy a „kombi lét” nemcsak a csomagtartónak, hanem a hátsó fejtérnek is kimondottan jót fog tenni a CLA esetében, amely az elegáns Mercedes legkomolyabb Achilles-sarka.
A technikai tartalom természetesen teljes egészében megegyezik majd a négyajtós kivitelével, az árcédulán viszont még magasabb összeggel fogunk szembesülni. A CLA Shooting Brake bemutatójával kapcsolatban egyelőre nincsenek pontos információk, ám az autó tervezése már az utolsó stádiumnál tart, vagyis elképzelhető, hogy a szeptemberi Frankfurti Autószalonon találkozni fogunk a Mercedes friss csillagával.
Mi pedig reméljük, hogy a négyajtós testvérrel egyetemben Kecskemétre fog költözni a divatkombi gyártása, ezzel tovább bővítve a hazai Mercedes-üzemet. Wagener úr különben azt is elmondta, hogy egyelőre hiába várunk az A osztály alapjain nyugvó kupé vagy kabrió modellt, a piac ugyanis ebben a szegmensben csökkenő tendenciát mutat.