Maga alá gyűrte az internet a tévét

A netes költés 2015-ben 14,4 százalékkal, 54,1 milliárd forintra emelkedett.

MNO
2016. 03. 03. 11:45
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A teljes reklámtorta mindössze 2,81 százalékkal, 194,37 milliárd forintra nőtt, ezt a növekedés mértékében némileg megelőzte a tévé, 3,15 százalékos bővüléssel 51,6 milliárd forintra nőtt az összeg, de ez így is elmarad az internetes reklámköltés mögött.

A Világgazdaság Urbán Zsoltra, az MRSZ elnökére hivatkozva azt írja, a tavalyi reklámköltésre hatott mind az állami hirdetések erőteljes megjelenése, mind pedig a reklámadó mértékének változása. Kovács Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnöke a lapnak elmondta, a nyomtatott sajtó veszített pozíciójából, de a lapterjesztésből származó 57,9 milliárd forintnak és a 6,27 milliárdos online bevételeknek köszönhetően a tavalyi teljes lappiaci bevétel meghaladta a 96 milliárdot.

Korábban megírtuk, néhány éve a Youtube és a Vodafone végzett egy kutatást, melyben azt vizsgálták, hogy a videómegosztó milyen elérést tud eredményezni a tévéhez képest. Kiderült, hogy a vizsgált népesség közel 7 százalékához csak a webes platformon megjelenő reklámok jutottak el, a televízióban sugározottak egyáltalán nem.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.