Az Aston nem veszi fél vállra a születésnapot, s természetesen üzleti szempontból is meglovagolja a centenáriumot: egészen bizonyos, hogy az év elejétől az év végéig hangos lesz a sajtó a britek ténykedéséről, ugyanis az összes, jelenlegi kínálatban szereplő modellből 100 darabos limitált szériát készítenek a gyáriak a 100 év tiszteletére, így lesz majd jubileumi kiadás a DB9, a Vantage, a Vanquish, a Rapide, de még a Cygnet típusból is.
Mindegyik a One-77 által inspirált, egyedi fényezést kap, kézzel, luxusanyagokból összeállított utasteret kap és akár mától megrendelhető. Az Autó Pult a márka történetének bemutatásával és egy csodálatos galériával tiszteleg az Aston Martin nem mindennapi teljesítménye előtt.
Lionel Martin és Robert Bamford egészen pontosan 1913. január 15-én alapította meg közös vállalkozását, akkoriban még Aston&Bamford néven, ám mindez nem is tartott sokáig, a kis manufaktúra falán már a következő évtől kezdődően Aston Martin cégér lógott.
Ám csupán a versenyzésből szerzett javak már akkoriban sem jelentettek teljes fedezetet, így nem csoda, hogy a barátok 1915-ben utcai autók értékesítésébe kezdtek, miközben természetesen a versenyzés, illetve a versenyautók fejlesztése is robogott tovább.
Olyannyira, hogy a 20-as évekre az Aston Martinok a pálya ördögeinek számítottak és ténylegesen ütőképesek lettek. Mivel abban az időben még inkább a franciák rendeztek viadalokat, az Aston is rendszeresen részt vett ezeken, sőt, a Le Mans-i 24 óráson is tiszteletét tette a brit márka, ám eleinte a jó eredmények még elmaradoztak.
Azonban a részvétel és a szereplés következményeként a márka iránti érdeklődés nagy maradt és 1937-ben már több mint 140 példányt tudott értékesíteni az Aston Martin, ami akkoriban azért tisztességes eredménynek számított egy kisebb gyártótól. Mindeközben természetesen a fejlesztés ugyancsak haladt és olyan különlegességek gurultak ki az Aston garázsából, mint az Atom koncepció, amely térvázon alapult és független felfüggesztéssel rendelkezett: mindez 1939-ben.